Primăria Municipiului Oradea și Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și Regiune anunță organizarea licitației pentru alocarea mai multor spații pentru furnizarea serviciilor comerț, alimentație publică, baruri, (ceai, apa, sucuri îmbuteliate, vin, vin fiert etc.) pentru evenimentul Târgul de Crăciun, ce se va desfășura in perioada 30 Noiembrie -31 Decembrie 2016 în Piața Unirii.
Obiectul licitației îl constituie atribuirea de amplasamente pentru alimentație publică și căsuțe pentru activități comerciale specifice sezonului și baruri (în căsuțe de lemn) aparținând Municipiului Oradea, pentru desfășurarea de activități economice în cadrul evenimentului Târgului de Crăciun Oradea.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este de 14.11.2016 ora 1000. Ofertele se vor depune la Serviciul Relaţii cu Publicul în Sala Ghişeelor (piramidă) – Ghişeele 7-14.
Şedinţa publică cu strigare se va organiza la Primăria Oradea, Piața Unirii nr. 1, în data de 16.11.2016, ora 12 00
Ofertele privind licitaţia, se depun direct la sediul Primăriei Municipiului Oradea, Piaţa Unirii nr. 1 – Serviciul Relaţii cu Publicul – Sala Ghişeelor (piramidă), în zilele de luni până joi – între orele 8,00 – 18,00, vineri – între orele 8,00-15,30, sau prin curier.
Fisiere atasate:
Ne găsiți și pe Google News