Comunicate de presa Oradea si judetul Bihor. Trimite un comunicat

InfoOradea este o publicatie online de stiri si informatii, din Oradea si judetul Bihor, prin urmare preia, in primul rand, comunicate de presa ale institutiilor publice din Oradea si judetul Bihor.

De asemenea, pagina Comunicate de presa pentru Oradea si Judetul Bihor, ofera si companiilor din Oradea si judetul Bihor posibilitatea de a transmite comunicate de presa cu caracter informativ, in mod gratuit.

Orice companie ar trebui sa foloseasca comunicatele de presa, acestea fiind esentiale pentru a informa mass media si publicul in legatura cu ultimele noutati legate de activitatea lui. Daca sunt bine realizate, comunicatele de presa sunt foarte rentabile si vin cu foarte multe beneficii.

InfoOradea a sprijinit si va sprijini intotdeauna cultura si educatia din Oradea si judetul Bihor, prin urmare acceptam si publicam, gratuit, orice eveniment educational, cultural sau caritabil. Astfel, in pagina comunicate de presa pentru Oradea si judetul Bihor, puteti transmite comunicatul vostru, iar noi il vom publica pe site dar si pe facebook, in pagina noastra:

Pentru cei ce doresc sa transmita comunicatele de presa, in care sa-si prezinte compania, advertoriale sau parteneriate media, ii rugam sa ia legatura cu Departamentul de Marketing si Publicitate  publicitate@infooradea.ro.

Pentru comunicate, ne puteti scrie la adresa: comunicate@infooradea.ro sau ne puteti trimite comunicatul dv. prin intermediul formularului de mai jos

Model comunicat de presa lansare produs

Daca ai reusit ca presa sa faca o publicatie despre noul tau produs in urma unui comunicat de presa, sa stii ca ai sanse mari de cresterea a succesului si a vanzariii acestuia. Asa cum deja stii, un comunicat de presa trebuie sa fi structurat intr-un anumit mod, iar modelul de comunicat de presa lansare produs se incadreaza si el in aceste tipare. Iata cum ar trebui sa scrii un comunicat de presa lansare produs astfel incat sa atragi atentia jurnalistilor si a influencerilor din media, iar produsul sa fie bine vazut de publicul tinta.

Modelul unui comunicat de presa lansare produs include urmatoarele informatii:

  • Titlu – fa-l suficient de atractiv pentru a atrage atentia supra produsului tau;
  • Paragraf introductiv – ofera o imagine de ansamblu a povestii, raspunzand la intrebarile “Cine?”, “Ce?”, “Cand?”, “De ce?” si “Cu ce scop?”
  • Dateline – pentru a confirma ca furnizezi cele mai noi informatii;
  • Corpul comunicatului – detaliaza informatiile prezentate in paragraful introductiv, incepand cu cele mai importante detalii despre produs si terminand cu informatiile secundare si mai putin relevante.
  • Informatii despre companie – redacteaza un scurt paragraf despre compania ta, produsele si serviciile pe care le oferi. Acestea vor ajuta jurnalistii sa inteleaga natura afacerii si le faciliteaza redactarea unui articol despre tine si activitatea ta.
  • Imagine sugestiva/galerie de imagini - trimite imagini sugestive cu produsul sau evenimentul tau
  • Informatii de contact media – aici vei da informatiile tale de contact sau pe acelea ale companiei.

Comunicate de presa Oradea si judetul Bihor

Trimite-ne un comunicat: