Școala de Mers pe Munte, un proiect de educație montană, prezentat marti, 30 mai, la Biblioteca “Gheorghe Șincai”
Evenimente

Școala de Mers pe Munte, un proiect de educație montană, prezentat marti, 30 mai, la Biblioteca “Gheorghe Șincai”

Asociaţia Tăşuleasa Social şi Coca-Cola HBC România continuă, pentru al treilea an consecutiv, proiectul de educaţie montană Şcoala de Mers pe Munte. 200 de persoane vor avea ocazia să participe în perioada 2 august – 20 august 2017 la ateliere teoretice sau practice şi la drumeţii în Munţii Călimani, totul cu scopul de a ȋnvăţa să meargă pe munte într-un mod etic şi responsabil.

În Oradea organizatorii vor prezenta proiectul persoanelor interesate marți 30 mai de la ora 18.00, la Biblioteca Județeană ”Gheorghe Șincai”.

În cadrul primelor două ediţii ale Şcolii de Mers pe Munte, organizate în 2015 şi 2016, 600 de persoane dornice să înveţe lecţia muntelui au participat la acţiunile programului. Şcoala de Mers pe Munte este un proiect de educaţie montană, destinat persoanelor cu vârste peste 18 ani din România şi Republica Moldova, în cadrul căruia li se prezintă cunoştinţe teoretice şi practice, în mod structurat. Proiectul contribuie, în acest fel, la valorificarea potenţialului turistic al zonei: Munţii Călimani îi întâmpinã pe turişti cu locuri şi peisaje spectaculoase, cu un parc naţional, o amplă reţea de trasee turistice şi localnici primitori.

Şcolii de Mers pe Munte este susţinut financiar de Coca-Cola HBC România şi dezvoltat de Asociaţia Tăşuleasa Social și se adresează persoanelor dornice să îşi însuşească un stil de viaţă activ prin acumularea de cunoştinţe necesare mersului pe munte şi prin punerea acestora în practică. În urmă unui proces de selecţie, 200 de cursanţi vor participa la cursuri teoretice organizate pe parcursul a 2 zile în campusul Tăşuleasa Social, cursuri urmate de 2 zile de drumeţii, inclusiv campare în natură. Drumeţiile se vor desfăşura sub supravegherea unor instructori atestaţi, care au o vastă experienţă.

Cu un istoric de peste 17 ani, Asociaţia Tășuleasa Social a dezvoltat proiecte de voluntariat în domenii extinse, de la educația cu privire la mediul înconjurător la promovarea unui stil de viață activ și educația civică a tinerelor generații. Principalele proiecte Tășuleasa Social sunt: acțiuni de împădurire împreună cu voluntari, taberele de copii din campusul propriu, Școala de Mers pe Munte, Maratonul Via Maria Theresia, Camionul de Crăciun, sau proiectul ”Ziua Bună! – Ziua Voluntarilor Mici”.

Coca-Cola HBC România investește de peste 15 ani în comunitățile locale în care activează şi contribuie la dezvoltarea durabilă a acestora și la reducerea impactului asupra mediului, iar la începutul anului 2016 a primit recunoașterea de cea mai responsabilă companie din România. Analiza care plasează Coca-Cola HBC România pe primul loc în topul celor mai responsabile companii de pe piața locală, România CSR Index 2015*, a luat în calcul Directiva Europeană 2014/95, Standardul de Raportare GRIG4 și Indicele de Sustenabilitate Dow Jones, care sunt cele mai complexe instrumente de raportare CSR la nivel mondial. Coca-Cola HBC este una dintre primele companii multinaționale care a investit în România, intrând pe piața locală în 1991. Încă de la început a demonstrat că este un partener implicat, care evoluează alături de comunitate.

Citeste stirile offline, oriunde si oricand! Descarca GRATUIT aplicatia infoOradea din App Store pentru iPhone si din Google Play pentru Android.

loading...