fbpx
Anunțuri publicitare
Pregatiri pentru Targul de Paste Oradea 2019. Participantii se pot inscrie pentru cele 36 de amplasamente din Cetatea Oradea
Evenimente

Pregatiri pentru Targul de Paste Oradea 2019. Participantii se pot inscrie pentru cele 36 de amplasamente din Cetatea Oradea

Unul dintre cele mai reprezentative simboluri ale orașului, Cetatea Oradea, va deveni timp de 11 zile punctul de atracție nu doar al copiilor, dar și al părinților, evenimentul având câte ceva de oferit pentru fiecare.

Programul ediției 2019 va include o gamă variată de activități, de la reprezentații ale meșterilor populari, până la ateliere de creație și jocuri pentru cei mici sau decoruri desprinse din poveștile tradiționale.

Căutăm cei mai iscusiți producători de bucate tradiționale, dulciuri sau alte specialități, meșteri populari, artizani de suveniruri și decorațiuni specifice Sărbătorilor Pascale, care să ni se alăture la Târgul de Paști Oradea, în perioada 19-29 aprilie.

Perioada înscrierilor este 18 martie – 10 aprilie 2019, iar înscrierile se fac online, la următorul link: https://targuldepastioradea.ro/.

Pentru a depune o cerere de participare, doritorii trebuie să urmeze toți pașii din formularul de înscriere disponibil, respectiv să completeze toate informațiile solicitate în câmpurile dedicate (informații despre companie, produsele comercializate, informații cu privire la persoana de contact, etc.), să încarce documentele solicitate în formularul de înscriere și să furnizeze informații cu privire la tipul de amplasament vizat și puterea instalată necesară funcționării.

Sunt disponibile:

  • 27 (douăzeci și șapte) de căsuțe din lemn pentru agenți economici din sectoarele alimentar și non-alimentar;
  • 8 (opt) amplasamente construcție proprie tip food truck;
  • 1 (una) locație pentru bar;
  • 1 (una) locație pentru cozonac secuiesc.

Prețul de ocupare a domeniului public pentru activitățile comerciale desfășurate în cadrul Târgului de Paști Oradea este de 75 lei +TVA /căsuță/zi (producătorii și meșterii populari care dețin autorizații conform legii beneficiază de o reducere de 30%).

Pentru comercianții din zona de alimentație publică și bar se va aplica taxarea pe baza de comision din vânzări, după cum urmează: Comision de 10% din totalul vânzărilor fără TVA (vânzări propriu-zise și prestări de servicii) realizate de către colaborator în cadrul evenimentului, comision la care se adaugă tva în cotă de 19%. Astfel, comisionul cuvenit organizatorului se va calcula după cum urmează: [ (z x 10%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva.

ÎN CE CONSTĂ PROCEDURA DE ATRIBUIRE

Etapa I – Depunerea solicitărilor de participare, prin intermediul formularului online.

Etapa II – Centralizarea ofertelor și stabilirea ofertanților calificați. În situația în care un ofertant nu îndeplinește una sau mai multe dintre cerințele din Regulamentul de participare sau nu a prezentat unul sau mai multe documente solicitate în formularul de înscriere, Comisia de evaluare va declara ofertantul ca fiind necalificat.

Etapa III – Atribuirea căsuțelor în ordinea cronologică a amplasării acestora în târg (de la 1-27). Astfel, vom începe atribuirea căsuțelor cu căsuța nr. 1 și vom continua cronologic până la căsuța cu nr. 27, conform hărții evenimentului.

Exemplu practic: Dacă pentru căsuța nr. 1 va exista o singură solicitare de la unul din ofertanții calificați, acesta va fi atribuită la prețul 75 lei +TVA /căsuță/zi, după care se va trece la atribuirea căsuței cu nr. 2. În schimb, dacă pentru căsuța cu nr. 1 vor fi mai multe solicitări, se va face o licitație cu strigare. Pasul de licitație este de 1 leu/pas. Prețul licitat va fi cel puțin egal cu prețul de pornire a licitației (75 lei +TVA /căsuță/zi) + primul pas.

Etapa IV – Instalare și montaj.

Etapa V – Desfășurarea Târgului de Paști Oradea, 19-29 aprilie 2019.

Etapa VI – Demontare și curățenie în spațiu.

PROGRAMUL TÂRGULUI DE PAȘTI ORADEA 2019:

  • 19 – 29 aprilie 2019
  • Marti – Joi, 14:00 – 21:00;
  • Vineri – Luni, 12:00 – 22:00.

loading...