Oradea deschide “Cresele de vara” pentru a veni in sprijinul parintilor care reincep serviciul. Locuri limitate, vezi cerintele
Stiri Oradea

Oradea deschide “Cresele de vara” pentru a veni in sprijinul parintilor care reincep serviciul. Locuri limitate, vezi cerintele

La inițiativa conducerii Primăriei Municipiului Oradea, ca formă de sprijin pentru orădenii care nu au altă alternativă de supraveghere a copiilor de vârstă antepreșcolară și care au fost înscriși în anul școlar 2019-2020, pe perioada vacanței de vară (iulie-august) s-a dispus înființarea ”CREȘEI DE VARĂ”.

Acest demers derivă din grija pe care o purtăm pentru copiii dumneavoastră și pentru a veni în sprijinul părinților care reîncep serviciul, neavând în această perioadă alternative de supraveghere a copiilor de vârstă antepreșcolară, înscriși și admiși pentru a frecventa creșele în anul școlar 2019-2020.

FACEM PRECIZAREA CĂ ACEST SERVICIU – ”CREȘA DE VARĂ”, ESTE FURNIZAT TEMPORAR ( PE PERIOADA VERII) ȘI NU ESTE ASIMILAT PROCEDURII DE ÎNSCRIERE ÎN ANUL ȘCOLAR VIITOR 2020 – 2021.

Pentru că cel mai important lucru pentru noi este siguranța copiilor dumneavoastră și pentru a putea respecta cerințele impuse de starea de alertă, dorim să vă informăm cu privire la următoarele aspecte:

PENTRU A BENEFICIA DE SERVICIILE DE CREȘĂ, PĂRINȚII SE VOR ADRESA, ÎN PERIOADA 22.06.2020 – 24.06.2020, CREȘEI UNDE COPILUL A FOST ÎNSCRIS ȘI ADMIS ÎN ANUL ȘCOLAR 2019-2020, CU O SOLICITARE (CONFORM MODELULUI ATAȘAT LA PREZENTUL COMUNICAT), ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:

  • carte de identitate (fotocopie și original) a ambilor părinți;
  • adeverință de la locul de muncă pentru ambii părinți, din care să rezulte că sunt activi profesional, respectiv nu au contractul de muncă suspendat;
  • adeverință medicală de reintrare în colectivitate a copilului prin care se confirmă că este clinic sănătos și poate frecventa colectivitatea creșei;
  • examenul coproparazitologic al copilului.

Criteriile de departajare sunt:

  • ordinea depunerii cererii ( cu condiția ca dosarul să fie complet);
  • domiciliul stabil în municipiul Oradea a ambilor părinți.

Totodată, vă rugăm să țineți cont de următoarele precizări:

  • copiii care nu au schema de vaccinare completă și copiii cu boli infectocontagioase acute nu vor putea fi primiți în creșă;
  • părinții trebuie să măsoare temperatura copilului înainte de a fi adus la creșă, iar în situația în care aceasta depășește 37,3 grade Celsius și copilul are simptome respiratorii, nu va fi adus la creșă;
  • transferul de obiecte sau echipamente între casă și unitate trebuie limitat la ceea ce este strict necesar: haine de schimb și încălțăminte suplimentară;
  • copiii nu trebuie să aducă de acasă jucării sau alte obiecte care nu sunt necesare.

AVÂND ÎN VEDERE CERINȚA PREVĂZUTĂ ÎN ORDINUL NR.1076/2020, PRIN CARE TREBUIE ASIGURATĂ O SUPRAFAȚĂ MINIMĂ DE 4,5 MP/COPIL, SOLICITAREA DE REVENIRE ÎN CREȘĂ VA FI ONORATĂ ÎN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE, RAPORTATE LA SPAȚIUL EXISTENT ÎN CREȘE.

De asemenea, facem precizarea că două dintre creșele noastre: Creșa nr.4 ” Scufița Roșie”, situată pe str.Onisifor Ghibu nr.16 și Creșa nr.7, ”Albă ca Zăpada”, situată pe str.Călugăreni nr.4A, rămân închise pe perioada verii din cauza lucrărilor de extindere care afectează și spațiul interior, în acest caz părinții urmând să se adreseze creșelor din proximitatea acestora.

În calitate de director al Direcției de Asistență Socială Oradea, vă asigur de tot efortul meu și al echipei pe care o coordonez, ca bebelușii noștri să beneficieze de cele mai bune condiții de siguranță sanitară. Am achiziționat inclusiv lămpi bactericide pentru dezinfectarea aerului, însă, în calitate de mamă, consider că și copiii sunt vulnerabili din punct de vedere medical iar distanțarea socială nu este prea simplu de menținut atunci când vorbim despre vârste antepreșcolare, sens în care rog părinții să trateze cu responsabilitate măsurile pe care legislația le impune”, Arina Moș, directorul executiv al DAS Oradea.

Descarca aici: cerere- declaratie parinti revenire creșă (.doc)

loading...