Anunțuri publicitare
Muzeul Orasului Oradea are de azi o noua identitate vizuala
Stiri Oradea

Muzeul Orasului Oradea are de azi o noua identitate vizuala

Identitate vizuala MOo Muzeul OradeaMuzeul Orașului Oradea anunță lansarea identității vizuale și setul de elemente grafice care vor fi utilizate în cadrul tuturor acțiunilor de promovare, informare și prezentare. Identitatea vizuală a fost creată pentru a da valoare, aspect și formă unitară Muzeului Orașului Oradea, localizat în Cetatea Oradea, și tuturor secțiilor care s-au lansat sau se vor lansa în anii care urmează.

Odată cu lansarea noii identități, Muzeul Orașului Oradea se aliniază cu instituțiile similare din Europa nu numai ca imagine, ci și ca nume. Pentru o comunicare facilă atât în limba română, cât și în limba engleză, noua identitate a muzeului are în centrul său acronimul MoO, Museum of Oradea fiind numele sub care vor fi create elementele de comunicare de circulație internațională, la târgurile de turism sau la conferințele muzeale.

Utilizarea acronimului MoO facilitează și acțiunile de comunicare pe canalele moderne de promovare de tip digital sau în social media.
Noua identitate a fost realizată cu sprijinul agenției de publicitate Globencer cu implicarea domnului Mihai Cristian Pop și a fost coordonată de echipa de management a Muzeului Orașului Oradea.

Identitatea vizuală are ca punct de pornire un set de cercetări care au fost realizate atât în direcția produsului și serviciilor oferite de o instituție muzeală, cât și în direcția beneficiarilor și administratorilor muzeului. Au fost formulate concluzii de valoare care țin de partea istorică a muzeului și de direcția de viitor a acestuia. Pentru a avea un punct de pornire în construcția elementelor grafice, echipa de creație s-a dus foarte mult înapoi în timp pentru a preleva informații despre istoria orașului Oradea și chiar mai departe, informații despre istoria artei la nivel global, arta fiind o primă reflexie în mintea consumatorilor atunci când aud cuvântul muzeu. Imprimarea primelor axe de lucru s-a construit pe spirala lui Fibonacci, cunoscut matematicean al Evului Mediu, care stă la baza principalelor opere de artă recunoscute la nivel global. Codul lui Fibonacci este considerat cea mai avansată incursiune în înțelegerea creației lumii în general. Aplicând spirala lui Fibonacci pe cele mai vechi reprezentări ale artefactelor Regelui Ladislau I, considerat întemeietorul orașului Oradea, exact pe locul actualului Muzeu al Orașului Oradea, au fost obținute primele simboluri ale noii identități. Continuarea procesului creativ a avut la baza perspectivele instituției atât ca poziționare, cât și ca necesitate de aliniere la nivel european. A rezultat o identitate proaspătă și modernă, de o simplitate evidentă. Noua identitate este versatilă și maleabilă pe foarte multe direcții actuale sau de viitor. Sub noua imagine, Muzeul Orașului Oradea poate dezvolta noi secții independente a căror individualitate să rămână distinctă. Mai mult decât atât, noua identitate vizuală a fost creată pentru a permite evoluția muzeului spre zone creative. Având o imagine modernă și ușor avangardistă se încadrează perfect în trendul muzeal european și mondial.

Noua identitate vizuală a Muzeului Orașului Oradea este în acest moment implementată în Muzeul Istoriei Evreilor din Oradea.
Efectele produse de utilizarea noii identități în cadrul Muzeului Istoriei Evreilor din Oradea l-au poziționat pe acesta, în opinia publică și în presa locală și națională, ca un muzeu modern, curat și valoros. Fonturile și modalitatea în care au fost structurate panourile de informare reflectă nu numai noua identitate vizuală, ci și setul de elemente grafice care o însoțesc.

MoO – Muzeul Orașului Oradea aduce odată cu noua identitate vizuală și o nouă direcție în cadrul muzeului din cetate – MoO Kids, primul muzeu dedicat copiilor din regiunea noastră. MoO Kids este un obiectiv de mare importanță pentru Oradea deoarece are ca și scop desfășurarea unor activități culturale și de educare prin implicarea directă a celor care ne vor asigura șansa unui viitor. MoO Kids are și un prim partener și finanțator în persoana domnului Filip Schwartz, fondator al grupului Otter.

De la panourile de semnalizare până la etichetele exponatelor și îmbrăcămintea personalului, noua identitate vine să ofere o imagine unitară cu putere de impact și tracțiune pentru o instituție care trebuie și are potențial să se ridice la nivelul instituțiilor similare din Europa.

Anunțuri publicitare
loading...