Anunțuri publicitare
iXperiment Oradea 2018. Un program adresat exclusiv elevilor cu idei creative
Diverse

iXperiment Oradea 2018. Un program adresat exclusiv elevilor cu idei creative

iXperiment Oradea promovează antreprenoriatul și sprijină cei mai creativi și întreprinzători adolescenți din județul Bihor să facă primii pași spre afacerea proprie. Programul se adresează exclusiv liceenilor, iar elevii selectați în urma depunerii aplicațiilor vor primi gratuit acces la resursele necesare pentru a da viață ideilor lor, fiind ghidați de antreprenori de top și experți de la nivel național. 

iXperiment Oradea este primul accelerator de start-up-uri creat pentru elevii de liceu din România, fiind o inițiativă care conectează sistemul educațional cu cel privat. Acesta este un laborator în cadrul căruia adolescenții vin cu cele mai creative idei prin care pot rezolva problemele societății, îmbunătăți viețile oamenilor și crea inovație. Pentru a da viață acestor idei, iXperiment-erii obțin acces la resursele umane, informaționale și materiale din cadrul sistemului privat, făcând parte dintr-o comunitate de antreprenori de top și experți de la nivel național/internațional.

Până în momentul de față, programul iXperiment a lansat 25+ afaceri în domenii variate (educație, tehnologie, healthcare, etc.), utilizând suportul oferit de către comunitatea iXperiment.

Asadar, daca ai o idee de afaceri cu care ai vrea să aplici în cadrul iXperiment Oradea sau doar dorești să te implici în dezvoltarea unei afaceri lucrând cu alți tineri antreprenori, atunci completează formularul de aplicație până în data de 3 noiembrie și alătură-te comunității iXperiment. 

FORMULAR DE APLICAȚIE – http://bit.ly/iXperimentOradea

Etape si program iXperiment Oradea 2018

Prima ediție a acceleratorului iXperiment Oradea va avea loc în perioada noiembrie 2018 – martie 2019. În cadrul programului participanții vor trece prin cele 4 etape ale lansării unei afaceri: 

  • Ideate, 9-10 noiembrie – Introducere în antreprenoriat (Design Thinking, Lean Startups), identificarea și înțelegerea unei probleme pe piață, crearea echipei
  • Innovate, 7-8 decembrie – Segmentarea pieței, empatizare cu potențialii clienți/useri, inovație și prototipare
  • Initiate, 18-19 ianuarie – Testarea prototipurilor pe piață, instrumente financiare pentru startup-uri
  • Iterate, 15-16 februarie – Marketing, prezentări în fața investitorilor (pitching)
  • Competiție finală cu premii, 15 martie

Sesiunile vor avea loc vinerea între 15.00-19.00 și sâmbăta între 10.00-17.00, la datele de mai sus, la sediul Manifest pentru Oradea. 

loading...