Anunțuri publicitare
Cum poti combate sedentarismul cu ajutorul unei trotinete
Diverse

Cum poti combate sedentarismul cu ajutorul unei trotinete

Stim cu siguranta care sunt beneficiile unei vieti active pentru corpul nostru. Pentru acest lucru, insa, trebuie sa ne dedicam timp, iar o mare parte dintre noi suntem prinsi in rutina zilnica si nu mai facem efortul sa ajungem in parc sau la o sala de sport dupa serviciu. Majoritatea timpului il petrecem la birou, stand jos, fara a face vreun efort fizic. Acesta este si unul din motivele pentru care vedem din ce in ce mai des programe de antrenament de tipul “Cum sa slabesti in 5 zile”. Cu toate ca aceste programe pot functiona pentru unele persoane, expertii sunt de acord ca, pe termen lung, beneficiile aduse sanatatii noastre se pot obtine doar aderand la un stil de viata activ.

trotinete adulti

Din acest motiv, pentru a te mentine in forma si pentru a avea parte de un stil de viata sanatos, iti recomandam folosirea unei trotinete. Este, insa, mersul pe trotineta considerat un exercitiu? Cu siguranta! Conteaza insa si cat de mult folosesti acest mijloc de deplasare. Daca folosesti trotinete doar o data sau de doua ori pe luna, probabil nu ar trebui sa iei acest lucru in calcul. Insa, daca nu te poti dezlipi de trotineta, sau daca o folosesti

in zilele de lucru pentru a te deplasa la serviciu si inapoi, atunci stii ca esti pe drumul cel bun.

Ce fel de trotinete exista?

Daca luam in calcul faptul ca acest articol dezbate probleme cu care se confrunta in general adultii, putem distinge intre doua tipuri de trotinete: clasice si electrice. Chiar daca o trotineta electrica arata bine si iti permite o pauza de la rutina zilnica, doar o trotineta clasica pentru adulti iti va pune corpul la treaba. Iata si o serie de beneficii de care se bucura toti utilizatorii activi de trotinete:

Arzi caloriile – Deplasarea cu ajutorul unei trotinete nu este un exercitiu foarte intens, neavand un impact asupra cresterii pulsului. In urma studiilor efectuate, pulsul se situeaza de regula intre 60-70% din capacitatea maxima, ceea ce reprezinta limita ideala pentru a arde calorii. Se estimeaza ca intr-o ora de plimbare relaxanta, vei arde undeva in jur de 430 kCal.

Sesiuni la prima ora – Cea mai buna metoda de a pierde kilograme cu sprijinul unei trotinete este sa faci acest exercitiu pe stomacul gol. Astfel, o sesiune de maxim 30 de minute inainte de micul dejun iti garanteaza in majoritatea cazurilor ca vei pierde mai repede in greutate. De exemplu, daca iti place sa folosesti trotineta pana la serviciu, poti servi acolo micul dejun, pentru un maxim de eficienta.

Antrenamente de recuperare – Cu totii stim ca dupa o sesiune intensa de antrenamente, se recomanda o sesiune de intensitate usoara, pentru ca muschii sa isi poata reveni. De obicei, acest lucru inseamna mai mult timp pierdut. Pe de alta parte, deplasarea cu ajutorul unei trotinete este deja un exercitiu de mica intensitate, care te va ajuta sa te mentii in forma.

trotineta electrica

Usor si in siguranta – Mersul pe trotineta nu este doar distractiv, ci si usor si sigur. Riscul de a te accidenta este unul minim, care nu te va stresa pe parcursul plimbarii. In plus, oricine poate invata in doar cateva minute sa se deplaseze folosind trotinete, indiferent de sex sau de varsta.

Antreneaza mai multe grupe de muschi – Cei care folosesc regulat trotinete vor avea parte de un antrenament foarte bun pentru toate grupele de muschi din corp. De obicei, cel mai mult sunt antrenati muschii inferiori, precum cei ai gambelor, ai coapselor sau ai spatelui.

In concluzie, trotinatul aduce foarte multe beneficii organismului nostru, ne mentine in forma si este o varianta foarte comoda si sanatoasa pentru parcurgerea distantei pana la serviciu. In plus, te poti bucura de acest stil de viata si in centrul orasului tau, mai ales ca trotinetele sunt incadrate la categoria de vehicule “pietonale”, alaturi de role si skateboard-uri. Nu mai sta pe ganduri si alege sa combati si tu sedentarismul, folosind o trotineta!

loading...