Anul trecut domnul ministru Răzvan Cuc a propus o variantă de lucru pentru a grăbi lucrările la autostrada Transilvania, o autostradă tot amânată în acești 17 ani de când a fost gândită, și anume împărțirea porțiunii Suplac – Borș în 3 secțiuni care să se liciteze separat dar care să se executa simultan. Noua promisiune a fost că se va putea circula pe întreg sectorul din Bihor al Autostrăzii Transilvania înainte de 2020, spune senatorul liberal Cornel Popa
Procedura de licitație pentru aceste trei secțiuni a fost inițiată pe 27 ianuarie, fiind urcată pe SEAP iar termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost 19 februarie. De atunci s-au făcut publice informațiile cu privire la ofertanți dar, 3 luni mai târziu, încă nu știm cine a câștigat licitația pe fiecare secțiune în parte.
„Sper că această ultimă promisiune făcută anul trecut nu va fi neonorată la fel ca toate celelalte și că guvernul nu își va bate joc din nou de cetățenii din Bihor.”, mai spune Popa. Bihorul este poarta de intrare dinspre vest, de unde ar putea veni şi investitorii mult aşteptaţi şi locul 8 în topul județelor din punct de vedere al contribuțiilor la bugetul de stat, dar de 17 ani este ignorat de guvern în materie de investiții în infrastructură.
In acest context Cornel Popa, ii pune o intrebare ministrului Transporturilor, LUCIAN ȘOVA: „Astfel, vă întreb, cât va mai dura evaluarea ofertelor, când veți anunța câștigătorii pe fiecare secțiune în parte și ce măsuri aveți în vedere pentru a vă asigura că promisiunea va fi respectată și într-adevăr se va putea circula pe întreg sectorul din Bihor al Autostrăzii Transilvania până în 2020?„
Ne găsiți și pe Google News