Joi 15 martie, începând cu orele 10, va avea loc în Aula Magna a Universității din Oradea, evenimentul de informare în cadrul proiectului cod SMIS 106532, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 3. Locuri de muncă pentru toţi „Creşterea ocupării prin susţinerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană – România Start Up Plus.
Proiectul este implementat de un consorțiu format din CIVITTA România, Universitatea din Oradea, Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară din Cluj-Napoca, Cluster Mobilier Transilvan, AgroTransilvania Cluster, Asociaţia Română pentru Industrie Electronică şi Software – Filiala Transilvania, Impact Hub București.
Evenimentul se va bucura de participarea domnului Dragoș Pîslaru – manager de proiect, prof.univ.dr.habil. Constantin Bungău – rector Universitatea din Oradea, Andras Kapy – antreprenor local, proprietar Axosuits, prof.univ.dr.habil. Alina Bădulescu – decanul Facultății de Științe Economice, Universitatea din Oradea și responsabil de implementare din partea Universității din Oradea.
În cadrul proiectului, se urmărește ca obiectiv general dezvoltarea competențelor antreprenoriale şi susţinerea iniţiativelor de afaceri, prin promovarea culturii antreprenoriale în regiunea Nord-Vest, asigurarea accesului la activităţi integrate de consiliere, sprijin pentru iniţierea afacerilor, asistentă, mentoring şi prin formare profesională.
În vederea realizării obiectivului general se propun 5 direcţii majore de acţiune, şi anume:
- Dezvoltarea competentelor antreprenoriale şi manageriale a 440 de persoane din grupul ţintă în cadrul unui program de formare profesională;
- Stimularea ocupării pe cont propriu prin spijinirea a 49 de antreprenori, ce vor beneficia de o subvenţie de investiţii pentru dezvoltarea unei afaceri, în valoare de aproximativ 36.000 euro;
- Asigurarea unui program de consiliere/ mentorat permanent pentru afacerile dezoltate în cadrul celor 36 de luni de implementare şi la 12 luni după finalizarea proiectului prin mecanismele de sprijin dezvoltate (ore de consultanţă, introducere în reţeaua clusterelor, participarea la evenimente de networking);
- Promovarea culturii antreprenoriale prin creşterea gradului de conştientizare cu privire la oportunităţile oferite de antreprenoriat, printr-o campanie de promovare şi informare, precum şi evidenţierea exemplelor de succes.
Ne găsiți și pe Google News