APTOR a invitat 40 de agenti de turism sa viziteze, sa cunoasca si apoi sa promoveze Oradea
Turism

APTOR a invitat 40 de agenti de turism sa viziteze, sa cunoasca si apoi sa promoveze Oradea

40 de agenți de turism din România au petrecut o zi la Oradea, în cadrul unui infotrip organizat de către Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune (APTOR) în parteneriat cu Accent Travel, unul dintre cei mai mari agenți de turism din România.

Sosiţi din principalele orașe ale României – Craiova, București, Brașov, Cluj, Ploiești, Satu Mare, Bacău etc., agenții de turism au efectuat vizite de informare pentru cunoașterea orașului.

APTOR organizează astfel de evenimente cu scopul de a prezenta Oradea unui număr cât mai mare de turiști și de a atinge un spectru cât mai larg din toată România: fie că vorbim despre vacanțe de tip city-break, fie că vorbim de grupuri de turiști seniori, familii cu copii, sau companii care doresc să organizeze conferințe ori traininguri pentru angajații proprii.

În timpul vizitei, agenții de turism s-au bucurat de un tur ghidat în Piața Unirii, strada Vasile Alecsandri, Sinagoga Sion, Piața Ferdinand, Muzeul Art Nouveau Casa Darvas-La Roche, Republicii, Cetatea Oradea, Palatul Episcopal Romano-Catolic și Catedrala Romano-Catolică.

interlink.ro

Astfel de acțiuni sunt importante în activitatea APTOR deoarece vizitele de cunoaștere a unei destinații turistice reprezintă cheia promovării către turiști. Faptul că am putut găzdui un număr de 40 de agenți de turism din toată România în contextul actual al pandemiei ne face să fim încrezători că efectele pandemiei asupra turismului intern pot fi contracarate. Astfel de acțiuni vor fi organizate și în viitor, atât pentru agenții de turism din România, cât și pentru agenții din țările cu potențial turistic pentru destinația Oradea”, a precizat Alexandru Chira, director executiv al APTOR.

Ne găsești și pe Google News