Anunțuri publicitare
Pregatiri pentru Festivalul Copiilor din Oradea. Firmele interesate pot inchiria standuri in Cetatea Oradea
Evenimente

Pregatiri pentru Festivalul Copiilor din Oradea. Firmele interesate pot inchiria standuri in Cetatea Oradea

Cetatea Oradea va găzdui și în acest an cel mai mare festival pentru copii din zonă – Festivalul Copiilor Oradea, pe parcursul a 3 zile pline de veselie și culoare. Programul festivalului va include o multitudine de activități și atracții pentru copii, spectacole de teatru, jocuri și jonglerii, baloane, ateliere de creație, standuri cu dulciuri și multe alte surprize.

A început perioada de înscriere pentru închirierea amplasamentelor din cadrul Festivalului Copiilor Oradea. Astfel, producătorii și comercianții de jucării, dulciuri și alte bunătăți, care doresc să ni se alăture la Festivalul Copiilor Oradea în perioada 31 mai – 2 iunie, se pot înscrie online, aici: www.festivalulcopiilororadea.ro.

Înscrierile se pot face până la data de 27 mai 2019, ora 12:00.

Pentru a depune o cerere de participare, doritorii trebuie să urmeze toți pașii din formularul de înscriere disponibil online, respectiv să completeze toate informațiile solicitate în câmpurile dedicate (informații despre companie, produsele comercializate, informații cu privire la persoana de contact, etc.), să încarce documentele solicitate în formularul de înscriere și să furnizeze informații cu privire la tipul de amplasament vizat și puterea instalată necesară funcționării.

Sunt disponibile:

  • 8 (opt) standuri din lemn pentru agenți economici din sectoarele alimentar și non-alimentar;
  • 8 (opt) amplasamente construcție proprie tip food truck;
  • 3 (trei) locații pentru bar;
  • 1 (una) locație pentru cozonac secuiesc.

ELEMENTE DE PREŢ

Prețul de ocupare a domeniului public pentru activitățile comerciale desfășurate în cadrul Festivalului Copiilor Oradea este:

  • -40 lei +TVA/stand/zi (producătorii și meșterii care dețin autorizații conform legii beneficiază de reducere de 30% din tarife).
  • -Pentru comercianții din zona de alimentație publică, bar si atracții / activități se va aplica taxarea pe baza de comision din vânzări după cum urmează:

Comision de 16% din totalul vânzărilor fără tva (vânzări propriu-zise și prestări de servicii) realizate de către colaborator în cadrul festivalului, comision la care se adaugă tva în cotă de 19%. Astfel, comisionul cuvenit organizatorului se va calcula după cum urmează: [ (z x 16%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva

ÎN CE CONSTĂ PROCEDURA DE ATRIBUIRE

Etapa I – Depunerea solicitărilor de participare, prin intermediul formularului online.

Etapa II – Centralizarea ofertelor și stabilirea ofertanților calificați. În situația în care un ofertant nu îndeplinește una sau mai multe dintre cerințele din Regulamentul de participare sau nu a prezentat unul sau mai multe documente solicitate în formularul de înscriere, Comisia de evaluare va declara ofertantul ca fiind necalificat.

Etapa III – Atribuirea locațiilor, conform hărții evenimentului.  

Exemplu practic: Dacă pentru una din locațiile Festivalului va exista o singură solicitare de la unul din ofertanții calificați, acesta va fi atribuită la prețul 40 lei +TVA /stand/zi, după care se va trece la atribuirea următoarei locații. În schimb, dacă pentru aceeași locație vor fi mai multe solicitări, se va face o licitație cu strigare. Pasul de licitație este de 1 leu/pas. Prețul licitat va fi cel puțin egal cu prețul de pornire a licitației (40 lei +TVA /stand/zi) + primul pas.

Etapa IV – Instalare și montaj.

Etapa V – Desfășurarea Festivalului Copiilor Oradea, 31 mai -2 iunie 2019.

Etapa VI – Demontare și curățenie în spațiu.

PROGRAMUL FESTIVALULUI COPIILOR ORADEA 2019:

  • 31 mai – 2 iunie 2019, 10:00 – 22:00.

Anunțuri publicitare
loading...