Plata abonamentului de parcare de domiciliu la Primarie te scuteste de depunerea documentelor
Stiri Oradea

Plata abonamentului de parcare de domiciliu la Primarie te scuteste de depunerea documentelor

Acesta fiind primul an de implementare a noului mecanism de plată a parcărilor de domiciliu, reamintim cetățenilor că plata pentru prelungirea abonamentului de parcare de domiciliu se poate realiza în prezent atât prin intermediul asociațiilor de proprietari, cât și direct la Primăria Oradea, la ghișeele fizice sau prin intermediul Ghișeului Online – Primăria Oradea/App MobilePay/Ghișeul.ro, secțiunea de ”Plată impozite, taxe și amenzi”  în contul fiecărui cetățean.

Deținătorul abonamentului de parcare de domiciliu are așadar posibilitatea să facă plata prin intermediul Asociației de Proprietari sau, direct, către Primăria Oradea. Termenele de plată și documentele necesare sunt însă diferite.

Plata direct la Primărie

Termenul de plată este 31 ianuarie 2024, iar deținătorii de abonament de parcare de domiciliu care doresc să-și prelungească abonamentul pentru anul următor și optează pentru plată direct la Primărie sau online, prin metodele menționate anterior, NU mai trebuie să depună la asociația de proprietari sau la Primărie nici un fel de documente doveditoare.

Plata la Asociația de proprietari

Termenul de plată este 31 decembrie 2023, iar persoanele care optează pentru plata la asociația de proprietari vor trebui să depună toate documentele doveditoare, conform regulamentului în vigoare (cerere, buletin/flotant, certificat de înmatriculare cu ITP valabil, asigurare RCA, permis și altele în funcție de situație).

 

Ne găsiți și pe Google News