Oradea prezentata, zilele acestea, ca destinatie de weekend la Targul de Turism de la Londra
Turism

Oradea prezentata, zilele acestea, ca destinatie de weekend la Targul de Turism de la Londra

Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) reia participarea la târgurile de turism internaţionale, iar tema pentru 2022 este „Feel Alive”, un concept care susţine dezvoltarea brandul turistic naţional „Exploraţi Grădina Carpaţilor”.

La Târgul de Turism de la Londra, România va promova, în premieră, city break-urile, va promova cele mai frumoase orașe din România, principalele destinații turistice – Iași, Cluj, Oradea, Timișoara, dar și despre București.

Ba mai mult, la WTM Londra, Oradea si judetul Bihor sunt prezenta pe o brosura pentru turisti, in care sunt promovate frumusetile, obiceiul si arhitectura judetului Bihor, dar si Oradea ca oras destinat turismului de weekend, statiunea Baile Felix sau Pestera Ursilor.

Tema pentru târgurile de turism din 2022, pe care MAT şi reprezentanţii Consiliului de Brand Turistic Naţional (CBTN) au selectat-o este „Feel Alive”, un concept care susţine dezvoltarea brandul turistic naţional „Exploraţi Grădina Carpaţilor”.

  Ştirile InfoOradea sunt şi pe Facebook sau pe Google News