300,000 de voturi ale românilor pe platforma destinatiaanului.ro, un juriu format din 100 de experți, dar și un amplu studiu sociologic au stabilit clasamentul acestui an în nouă categorii.
Printre acestea, la doua categoriile Orase care inspira, unde ORadea a ocupat locul 3 si Cetatea Oradea, la categoria Atracții Cultural-Educative.
Rezultatele finale la cele doua categorii in care Oradea a fost pe podium:
Destinația Anului – Orașe care inspiră: Municipiul Brașov
Locul 2: Municipiul Iași
Locul 3: Municipiul Oradea
Destinația Anului – Atracții Cultural-Educative: Palatul Culturii Iași
Locul 2: Cetatea de Scaun a Sucevei și Castelul Bran
Locul 3: Cetatea Oradea și Castelul Corvinilor Hunedoara
Mențiune specială, Alegerea juriului: Muzeul Astra Sibiu
Toate cele nouă destinații câștigătoare la categoriei lor vor fi prezentate în cadrul emisiunii “Destinația Anului” pe PrimaTV, începând cu Iunie 2023.
“Destinația Anului este o sărbătoare pentru turismul românesc, un moment în care realizăm că România are locuri minunate care trebuie descoperite, locuri care corespund exigențelor oricărui călător din lumea asta”, a declarat Tudorița Lungu, ministru secretar de stat în Ministerul Antreprenoriatului și Turismului.
“Avem nevoie de momente de acest gen, pentru ca acele părți bune ale turismului românesc să fie puse în lumină, cunoscute și îmbrățișate. Imaginea noastră este sub nivelul realității și de aceea este nevoie să promovăm turismul românesc”, a declarat Dragoș Anastasiu, CEO Eurolines.
Destinația Anului este o competiție prezentată de PrimaTV, organizată în parteneriat cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, Alianța Pentru Turism, Institutul Orașelor Vizionare (IOV), Asociația Cred în România, Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR), Federația Asociatiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), RoBoost, Urlaub in Rumänien, Academia de Studii Economice București, Asociația Gastro Local și Asociația de Ecoturism din România (AER).
Ne găsiți și pe Google News