Informare privind activitatea ghișeelor pentru plata impozitelor, amenzilor si a altor taxe la Directia Economica din Primaria Oradea
Informatii utile

Informare privind activitatea ghișeelor pentru plata impozitelor, amenzilor si a altor taxe la Directia Economica din Primaria Oradea

Pentru a evita deplasarea şi aglomerarea la ghişeele Direcției Economice, pe fondul prevenirii răspândirii COVID-19, Primăria Municipiului Oradea vă informează că activitățile se vor desfășura temporar, astfel:

PLATA IMPOZITELOR, CHIRIILOR ȘI AMENZILOR

·       Online: pe site-ul www.oradea.ro, secțiunea “Ghișeul online (plăți)”

            prin aplicația pentru dispozitive mobile ”Plata Impozite MobilePay

            prin platforma națională Ghișeul.ro

·       Prin serviciul internet banking

·       Prin ordin de plată

·       Prin partenerii CEC Bank și Poșta Română

Notă: nu se acceptă încasări prin casiera Primăriei Oradea

PLATA ALTOR TAXE

·       La casieria Primăriei Oradea – Sala Ghișeelor

·       Online prin platforma națională Ghișeul.ro

DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE PENTRU CLĂDIRI ŞI TEREN

·       transmiterea pe email a documentelor scanate/fotografiate persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro

·       Pe site-ul www.oradea.ro, prin “Ghișeul online (plăți)” – opțiunea este disponibilă strict  utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate gasiți aici)

·       Transmiterea documentelor prin poştă/curierat, cu confirmare de primire,

·       Transmiterea documentelor prin fax (număr fax 0259 437 544)

Notă: nu se acceptă depunerea declarațiilor fiscale pentru clădiri și terenuri la ghișeele din cadrul Primăriei Oradea

DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE PENTRU AUTO

·       Depunere documentelor la ghișeul Primăriei Oradea din str. Republicii nr. 24 (intrarea în sediul Serviciului Înmatriculări şi Permise Auto). În limita posibilităților și a aglomerației, se va asigura prelucrarea pe loc a declarațiilor fiscale

·       transmiterea pe email a documentelor scanate/fotografiate persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro

·       Pe site-ul www.oradea.ro, prin “Ghișeul online (plăți)” – opțiunea este disponibilă strict  utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate gasiți aici)

·       Transmiterea documentelor prin poştă/curierat, cu confirmare de primire

·       Transmiterea documentelor prin fax (număr fax 0259 437 544)

OBȚINEREA CERTIFICATELOR DE ATESTARE FISCALĂ

·       Online: pe site-ul www.oradea.ro, secțiunea “Ghișeul online (plăți)”, – opțiunea este disponibilă strict  utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate gasiți aici) și care au achitat integral obligațiile anuale

·       Depunerea cererilor pe adresele de e-mail ale instituţiei: primarie@oradea.ro, persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro, iar transmiterea certificatelor de atestare fiscală prin poştă sau alte metode la solicitarea expresă a contribuabililor

·       la solicitarea notarilor care înregistrează tranzacția cu bunuri immobile

·       la casieria Primăriei Oradea – Sala Ghișeelor

DEPUNEREA DIVERSELOR SOLICITĂRI

·       Pe adresa de mail a instituției: primarie@oradea.ro, aplicația pentru dispozitive mobile Oradea City Report

·       Prin poştă/servicii de curierat, cu confirmare de primire,

·       Prin fax (număr fax 0259 437 544)

Notă: nu se acceptă depunerea solicitărilor la ghișeele din cadrul Primăriei Oradea

OBȚINEREA ALTOR INFORMAȚII, ASIGURAREA DE ASISTENŢĂ ŞI CONSILIERE FISCALĂ

·       Prin intermediul telefoanelor din cadrul instituţiei: 0259 437 000

·       Fax 0259 437 544

·       Email: primarie@oradea.ro, persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro

·       Prin aplicația pentru dispozitive mobile Oradea City Report

Notă: nu se acceptă prezența la ghișeele primăriei pentru obținerea informațiilor care pot fi transmise telefonic/email

 

loading...