Concurs – Cea mai frumoasa și curată asociație de proprietari din municipiul Oradea
Stiri Oradea

Concurs – Cea mai frumoasa și curată asociație de proprietari din municipiul Oradea

Mai sunt câteva zile până la începutul lunii octombrie, timp în care asociațiile de proprietari se mai pot înscrie la concursul inițiat de Primăria Oradea: ”Cea mai frumoasa și curată asociație de proprietari din municipiul Oradea”.

Primăria Oradea așteaptă înscrierea în acest concurs cu premii a tuturor asociațiilor de proprietari care au un spațiu verde îngrijit. Este o oportunitate pentru acestea de a demonstra un model de bună practică, dar și de câștiga premii foarte utile în munca de amenajare și întreținere a spațiilor verzi”, a spus Mircea Stejeran, șeful Serviciului Tehnic din cadrul Primăriei Oradea.

Având în vedere faptul că în municipiul Oradea o mare parte a asociațiilor de proprietari întrețin și amenajează spațiile verzi aferente blocurilor din cvartalele de locuit, contribuind astfel prin aceste acțiuni la înfrumusețarea municipiului, Primăria Oradea a lansat în data de 7 august 2018 concursul “Cea mai frumoasă și curată asociație de proprietari din municipiul Oradea”.

Din comisia de premiere a concursului fac parte: viceprimarul Florin Birta, directorul adjunct al Direcției Tehnice – Emil Bențan, șeful Serviciului Tehnic – Mircea Stejeran, consilier Direcția Tehnică – Loreta Mălăin, consilier Direcția Tehnică – Ramona Bakk, consilier Direcția Tehnică – Lucian Fărăgău și purtătorul de cuvânt al Primăriei Oradea – Anca Grama.

Primăria Oradea reamintește reprezentanților asociațiilor de proprietari care doresc să participe la concursul lansat de Primăria Oradea să trimită până la data de 1 octombrie 2018 pe adresa de e-mail: mircea.stejeran@oradea.ro maximum 10 fotografii cu spațiile verzi întreținute, însoțite de următoarele informații: denumirea Asociației de proprietari, adresa spațiului întreținut (strada, nr.), numele și prenumele președintelui asociației de proprietari (sau al administratorului), numărul de telefon al președintelui asociației de proprietari (sau al administratorului).

Comisia de premiere se va deplasa în teren în perioada 1 – 5 octombrie 2018 și va verifica următoarele aspecte în cadrul asociațiilor de proprietari: curățenia, amenajarea și întreținerea spațiilor verzi, apoi curățenia, amenajarea și întreținerea punctelor de colectare a deșeurilor, dar și curățenia și întreținerea aleilor, trotuarelor și a parcărilor.

După vizita din teren, în intervalul 5 -12 octombrie se vor acorda 10 premii care vor consta în unelte gospodărești, utile oricărei asociații de proprietari, dar și diplome pentru cele mai frumoase și curate asociații.

loading...