Cartea care cuprinde poveștile a 52 de antreprenori români cu o cifră de afaceri cumulată de 700 milioane de euro apare pe data de 16 decembrie.
Volumul are o perioadă de 10 zile pentru precomandă (5-15 decembrie), iar în ianuarie va avea loc un eveniment online de lansare, cu circuit închis, destinat celor care l-au achiziționat.
Cea de a doua carte are în componența sa povești ale unor antreprenori precum Dragoș Anastasiu (Eurolines România), Mircea Bravo (Bravo Productions), Gica Neamțu (Pofta Focului), Radu Savopol (5 to go) și Alin Copîndeanu (Tudor. Personal Tailor.).
Conform lui Vlad Mocanu, coordonatorul proiectului, „Eșecul este ascuns în general după ușile închise, succesul fiind portretizat într-o imagine de basm. Eșecuri de Succes demonstrează că o poți lua de la capăt chiar și în urma situațiilor ce par imposibil de depășit.”
Ideea a pornit dintr-o nevoie de comuniune și comunicare, pentru ca tinerii și cei interesați să-și pornească o afacere să aibă modele reale. Vlad și-a propus să le arate acestora că, în ciuda căderilor, prin muncă și perseverență pot ajunge acolo unde își doresc. Cartea vorbește despre fața nevăzută a succesului: eșecul.
Proiectul editorial Eșecuri de Succes a marcat o premieră în România, punând în centrul dezbaterii modul în care ne raportăm la eșec și cum îl depășim în contextul activităților sau inițiativelor antreprenoriale, respectiv de ce avem nevoie ca oameni de afaceri pentru a depăși mai ușor situațiile din care aparent nu există ieșire. De asemenea, învățăm, de ce nu, cum să transformăm aceste experiențe în oportunități și să inovăm.
Vlad Mocanu era un tânăr de 23 de ani la momentul lansării primei cărți, care a reușit să aducă laolaltă, sub forma unui volum experiențele a 70 de antreprenori cunoscuți și mai puțin cunoscuți, dintr-o mulțime de domenii diferite, de la producție și până la IT sau HoReCa. Cartea a devenit în scurt timp un bestseller românesc, vânzându-se în peste 20.000 de exemplare și fiind organizate zeci de lansări și evenimente în țară și peste hotare pe baza cererii crescute. S-a creat o adevărată comunitate în jurul conceptului, fapt care a determinat apariția unui nou volum.
După aproape 3 ani, trecând printr-o mulțime de perioade de turbulențe (pandemie, criză economică, criză energetică etc.) și multe incertitudini, apare un nou proiect – Eșecuri de Succes 2. Acesta este format din două volume, în care 52 de antreprenori își relatează poveștile mult mai în profunzime, oferind perspective mai complexe, argumentate ale întâmplărilor lor, prezentând un adevărat traseu al schimbării de mentalitate – de la persoanele care consideră eșecurile blocaje și până la antreprenorii încrezători ce le privesc drept o punte spre succes.
Conceptul Eșecuri de Succes a rămas același, însă proiectul a ajuns la maturitate, fiind vorba despre o trecere la alt nivel a proiectului. Orădeanul între timp mutat la capitală, a dezvoltat un parteneriat cu EVR!KA Publishing, editură parte a Grupului Editorial Universul Juridic. A trecut de la soloprenor la antreprenor, construind o echipă de peste 10 oameni ce l-a sprijinit în fiecare etapă de dezvoltare a cărții. Inclusiv și structura poveștilor s-a schimbat, acestea fiind mai ample.
„Poveștile din Eșecuri de Succes 2 sunt mai lungi datorită feedback-ului cititorilor, care și-au dorit să afle mai multe despre antreprenori. De altfel, fiecare dintre ei a evidențiat și probleme sau eșecuri personale, tocmai pentru că mi-am dorit să subliniez faptul că viața nu iartă pe nimeni, indiferent de statul social, respectiv etapa în care se află”, a declarat Vlad Mocanu.
Ne găsiți și pe Google News