Anunțuri publicitare
42 dintre cei mai reputati influenceri din lume vor promova Oradea in cadrul proiectului #ExperienceRomania
Turism

42 dintre cei mai reputati influenceri din lume vor promova Oradea in cadrul proiectului #ExperienceRomania

Activitate de promovare este una din activitățile principale ale APTOR, responsabilitate care începând de azi și timp de 2 zile, va fi susținută de 42 dintre cei mai reputați influenceri din lume.

După ce în anul 2018, Oradea a fost vizitată de peste 250.000 de turiști, numărul acestora depășind pentru prima dată numărul de locuitori ai orașului iar Oradea clasându-se pe primul loc în țară ca și creștere procentuală a numărului de turiști ne bucurăm că #ExperienceRomania, cel mai mare proiect de promovare a turismului românesc, a acceptat invitația noastră și a ales Oradea ca una din destinațiile reprezentative pentru programul din acest an.

În cadrul proiectului #ExperienceRomania, aproximativ 40 de influenceri de travel ajung în România, urmând ca aceștia să viziteze următoarele zone ale țării: București, Brașov, Poiana Brașov, Sighișoara, Oradea, Timișoara, Târgu Mureș, Castelul Huniazilor pe parcursul a 11 zile.

Grupul se află în Oradea începând cu seara trecută și timp de 2 zile, va avea următorul program: un city tour care cuprinde cele mai importante și reprezentative obiective turistice și atracții orădene, o degustare de vinuri și o suită de activități recreative și de agrement în împrejurimile orașului (rafting and via ferrata, prânz tradițional, spa, golf, o vizită la ferma de lavandă).

Faptul că orașul nostru va fi timp de 2 zile gazda unora dintre cei mai influenți bloggeri, instagrammeri, snapchetteri și vloggeri, este o chestiune care ne bucură și ne face o deosebită onoare. În cadrul vizitei la Oradea va avea loc inclusiv un „takeover” al conturilor de Insragram și Facebook ale Visit Oradea de către @Abubusworld, român stabilit în Suedia.

Printre influencerii prezenti la Oradea se numără:

Anunțuri publicitare
loading...