Visit Oradea si Blue Air, actiune comuna de promovare a destinatiei Oradea-Baile Felix
Stiri Oradea

Visit Oradea si Blue Air, actiune comuna de promovare a destinatiei Oradea-Baile Felix

Începând cu luna aprilie până în luna septembrie, Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune are în implementare un proiect comun de promovare alături de compania Blue Air.

Planul agreat are mai multe acţiuni, toate având ca scop promovarea destinației către publicul general și agenții de turism, din orașele care sunt conectate direct printr-un zbor Blue Air. În cadrul acestui proiect, sunt prevăzute următoarele acțiuni:

  • Promovare outdoor în campanie de co-branding Visit Oradea și BlueAir în următoarele oraşe: Bucureşti, Constanţa, Iași;
  • Realizarea unui blog trip la Oradea cu cei mai importanți și renumiți bloggeri de turism din România;
  • Realizarea unei prezentări a destinației către cele mai importante agenţii de turism din Romania, în Bucureşti;
  • Realizarea unei vizite de studiu a unui număr de peste 10 agenţii de turism care doresc să introducă pachete Oradea și Băile Felix;
  • Apariția unui articol despre Oradea şi Băile Felix în revista de bord Blue Air România și Italia în perioada august-septembrie;
  • Promovarea destinaţiei pe toate biletele electronice interne în perioada aprilie-septembrie 2017.

Până în acest moment sunt în implementate sau au fost deja realizate campaniile outdoor si vizita bloggerilor, care s-a desfășurat în perioada 17-18 mai 2017. Ca urmare a vizitei pe care bloggerii au făcut-o, destinația noastră beneficiază de o vizibilitate extrem de bună, pe un fundal extrem de pozitiv.

In continuare, in data de 29 mai 2017, la Bucureşti a avut loc prezentarea destinaţiei Oradea – Baile Felix celor mai importante agenţii de turism din Bucureşti şi, evident, din România, cu scopul de a face cunoscută destinaţia Oradea – Băile Felix şi legătura aeriană accesibilă dintre aceasta şi diferite oraşe ale Romaniei.

Pe lângă partenerii Blue Air, la întâlnire au participat şi Dragoș Anastasiu, manager Tui Travel Center Romania, Călin Ile, președintele Federației Industriei Hoteliere din România și un patriot local. Ambii au dorit să vorbească celor prezenți despre experiența lor ca vizitatori ai oraşului nostru. Momentul de deschidere a fost urmat de prezentarea potențialului turistic din Oradea, Băile Felix și județul Bihor, care sunt elemente centrale pentru diferite tipuri de sejururi, prezentarea fiind susținută de Mihai Jurca, director executiv APTOR. Prezentarea a fost urmată de cea a companiei Blue Air şi de o prezentare cu o selecţie din imaginile făcute de bloggeri pe durata vizitei lor în Oradea. Evenimentul de ieri a fost prezentat de Cosmin Tudoran, un important comunicator online, care după vizita în Oradea a devenit unul din cei mai înflăcăraţi promotori ai oraşului nostru.

Proiectul va continua cu implementarea celorlalte acţiuni. Până în acest moment semnalele din piaţă sunt extrem de pozitive, oraşul surprinzând prin resursele turistice care deja există sau cele care în următorii ani vor fi consolidate prin diferite proiecte pe care municipalitatea doreşte să le implementeze.

Ne găsiți și pe Google News