3 reguli care te ajuta sa slabesti sanatos si sa-ti reglezi metabolismul
Diverse

3 reguli care te ajuta sa slabesti sanatos si sa-ti reglezi metabolismul

Metabolic Balance este o metoda folosita cu succes de peste 1 000 000 de oameni din intreaga lume si promite un corp sanatos, in forma maxima si plin de energie.

In prezent, alimentatia noatra este reprezentata preponderent de carbohidrati nocivi, concomitent nu sunt asigurate suficiente proteine, substante vegetale secundare, vitamine si  oligoelemente. O astfel de alimentatie stimuleaza productia de insulina, principalul hormon metabolic, cu consecinte pentru organismul, greutatea si sanatatea noastra. Pentru solutionarea acestei probleme, dupa studii de peste 20 de ani pe tema alimentatiei sanatoase, cu ajutorul medicilor, nutritionistilor, tehnicienilor si tehnologilor germani, s-a reusit elaborarea unui program de nutritie personalizat Metabolic Balance, un plan de alimentatie pentru fiecare participant, individual, in functie de valorile sale de laborator, structura meselor individuale si regulile pentru consumarea alimentelor sustin eliberarea naturala de insulina, un echilibru hormonal si prin aceasta un metabolism sanatos. Astfel este posibila o reglare pe termen lung a greutatii!

Trei reguli importante te pot ajuta sa slabesti intr-un mod sanatos si sa-ti echilibrezi metabolismul conform acestui program:

Regula nr.1: Incepe fiecare masa cu una sau doua inghitituri din portia de proteina pentru a regla permanent nivelul de insulina din organismul dumneavoastra, poate sa fie branza sau oua, carne de orice fel sau proteina vegetala, ciuperci, nuci, sau leguminoase de tipul naut, linte, soia.

Ce se intampla atunci cand incepem cu portia de proteina este ca pancreasul elibereaza hormonul numit glucagon care ne da o stare de satietate mult mai repede si care contracareaza productie de insulina. Rezultatul: in conditiile unei concentratii reduse de insulina este accelerat procesul de ardere a grasimilor!

Regula nr.2: Fa o pauza de 5 pana la 7 ore intre mese, fara gustari sau rontaieli intre mese. Cand faci pauza de 5-7 ore intre mese insulina va fi la un nivel foarte scazut si asta ajuta organismul nostru sa arda mai multa grasime. Pe de alta parte, daca optati pentru 5 sau 6 mese mici sau mese intermediare, nivelul de insulina ramane permanent ridicat, iar organismul formeaza in principal grasime si nu masa musculara!

Regula nr.3: Intotdeauna consuma un singur tip de proteina la o masa, adica NU sunca cu oua, NU sunca cu branza, nu pui cu parmezan pentru ca valoarea biologica pentru lactate si oua este diferita. De exemplu, valoarea biologica a unui ou este de 100%, ceea ce inseamna ca daca mananci un ou, proteina din aliment se va transforma in proteina specifica organismului, dar daca mananci doua tipuri de proteine la o masa, valoarea lor biologica este diferita si sunt generate substante reziduale care pot determina hiperaciditatea organismului.

Iata 3 reguli de nutritie importante, dar daca vrei sa slabesti intr-un mod sanatos, fara medicamente, suplimente si fara infometare mai ai nevoie de inca 5 reguli la fel de importante pe care le poti gasi pe Programul Metabolic Balance – Nutriționist Ramona Tomuța si inscrie-te la o sedinta de consiliere GRATUITA unde vei afla cum poti sa slabesti rapid si sanatos. In plus, daca vei incepe programul de nutritie Metabolic Balance in luna aprilie primesti GRATUIT 3 sedinte la grupul de suport pentru un stil de viata sanatos unde impreuna cu un psiholog cu experienta vom gasi cele mai potrivite solutii pentru problemele tale.

  • Cabinet de nutritie – Tomuta Ramona
  • Oradea, str. Iuliu Maniu, nr.52
  • Tel: 0743898791
  • www.plandealimentatie.ro 

(Advertorial)